Selasa, 10 Julai 2012

Duit Kertas akan jadi seperti kertas tisu

1-Asslamualaikum salam sejahtera kita jumpa lagi hari ini saya ingin kongsikan kepada anda semua mengenai video sebuah syarahan oleh Syeikh Imran Nazar Hosein mengenai penggunaan matawang kertas di dunia.Video ini mengupas sedikit sebanyak mengenai kejatuhan Sistem Wang kertas secara total nanti.Video ini boleh didapati di youtube,terima kasih kepada ShahDinarOfficial atas video ini.
2-  Siapakah Syeikh Imran Nazar Hosein ini?Dia adalah seorang pengkaji konspirasi dan menentang sistem kapitalis barat maklumat lanjut mengenai beliau boleh didapati di SINI dan SINI . Di dalam video berdurasi selama 4.55 minit ini menceritakan secara jelas akan berlakunya keruntuhan sistem kewangan dunia yang menggunakan wang kertas.   
3-Untuk maklumat semua seperti yang kita maklum,wang kertas adalah digunakan sebagai medium perantaraan untuk berjual beli atau membuat pertukaran.Sejarah juga telah membuktikan lihat SINI Sistem ini adalah ciptaan manusia yang penuh dengan riba' dan menindas manusia.Pada asalnya emas dan perak adalah wang sebenar yang patut digunakan.Sebab itu emas dan perak tidak pernah tidak bernilai.
4-Oleh itu sebelum terlambat marilah kita sama-sama berusaha menyimpan emas dan perak walaupun sedikit,emas dalam bentuk apa yang ingin disimpan adalah terpulang yang penting ianya adalah emas.Contoh-contoh emas dan perak yang boleh disimpan dalam bentuk apa boleh tengok SINI 
   
5 Bagi yang mahu memulakan langkah dengan menyimpan emas dan perak atau berniaga dengan menjual beli emas dan menjadi Dealer boleh hubungi saya Auzier di 017-5327618 @ Pin:272C362B

0 ulasan:

Comments
0 Comments

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...