Khamis, 12 Julai 2012

Bahana simpan duit RM 60,000 di rumah


Maaf Gambar tak berapa jelas dan duduk xbetul jenuh buat (pixel besar kut)

Assalamualaikum dan salam sejahtera kita jumpa lagi..hari nie nak coret sikit je tak banyak..saya nak kongsikan berita muka depan harian metro pasal duit hangus macam gambar kat atas. Tarikh metro ni ialah 11 Jul 2012.saya cuma tertanya2 kenapa simpan duit begitu banyak kat dalam rumah..dan bila jadi apa-apa kan dah susah :(

p/s : saya cuma terbayang kalaulah duit banyak tu cepat2 tukar kepada emas dan perak.pasti boleh jumpa balik..sebab emas tak mudah lebur pada suhu kebakaran biasa.mesti xrugi sangat kn? :)

BERBEZA PULA BAGI SITUASI DIBAWAH IMBUHAN BAGI PEMENANG OLIMPIK

habuan pun sekarang orang bagi dalam emas kn kenapa?
Gambar pemain badminton kebangsaan Lee Chong Wei memegang ketul emas bernilai 2 juta wow! dengar cerita seberat 12.5 kg!!! kenapa orang yang sponser hadiah tu tak bagi wang tunai ek?sebab dorang tau duit yang kita ada sekarang ni cepat susut nilai dan tak bernilai satu hari nanti jadi dorang bagi emas,sebab emas sentiasa bernilai sampai bila-bila.

Jadi sekiranya harga emas yang LCW pegang tu harganya sekian-sekian pada hari ni dan akan datang harganya akan berganda-ganda dari nilai asal jadi tersangatlah untung bila orang dapat emas percuma,simpan emas,beli emas,melabur emas,dan menjual emas.

Asyik emas je perak cmna ada orang tanya kat saya...sama je saya kata sapa ada membuat urusan berkaitan emas dan perak dua-dua tetap untung :) Tunggu apa lagi marilah bersama-sama sertai saya  beli,simpan,labur dan menjual emas :)

p/s : Berminat hendak memulakan pelaburan dan menjual beli dengan menjadi dealer sila hubungi saya Auzier 017-5327618 / 013-5027936 @ Pin:272C362B




0 ulasan:

Comments
0 Comments

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...