Khamis, 21 Jun 2012

Graf harga emas dan perak dunia


Seperti di atas adalah graf-graf kenaikan dan peurunan harga emas dunia keseluruhan untuk 10 tahun..jika dilihat dari mata kasar harga emas sentiasa meningkat setiap tahun dan tiada penurunan tentunya siapa yang menyimpan emas dari sejak 10 tahun lepas telah untung berlipat ganda..tapi dimanakah kita ketika itu?

Saya juga seperti anda tidak tahu apa-apa mengenai emas sejak 10 tahun lepas,beruntunglah orang yang telah mengetahui kepentingan emas sejak dulu..tapi bagi kita yang masih baru jangan takut..kita belum terlambat untuk menyimpan dan membeli emas sebab harga emas sekarang memang mampu dimiliki walaupun harganya tidak seperti dulu.

Berminat untuk membeli,memiliki dan menyimpan emas?anda juga berminat untuk berniaga emas dengan menjadi dealer sila hubungi saya di 017-5327618 atau BBM Pin:272C362B.

 



Sama juga dengan kenaikan dan penurunan logam perak..sila rujuk carta di atas..bagi logam perak kenaikan harganya lagi berganda daripada emas dengan kenaikan dua kali ganda dari emas kerana permintaan dunia terhadap logam ini mengatasi pengeluarannya.

Tidak kiralah sama ada anda menyimpan emas atau perak kedua-duanya amat bernilai..bagi yang tidak mampu untuk membeli emas bolehlah dimulakan dengan membeli perak kerana harganya agak murah sedikit berbanding emas.

Mengikut graf di atas kita sedia tahu bahawa perak adalah komponen asas dalah barangan elektronik jadi potensi kenaikan harga perak lebih mantap dibantu oleh kemajuan teknologi sekarang dan akan berganda-ganda harganya menjelang tahun 2015-2012.

Jadi membuat pelaburan menggunakan kedua-dua barang ini amat menguntungkan berbanding pembelian saham dan lain-lain.dengan purata kenaikan harga emas purata 37% setahun setahun berdasarkan kenaikan 377% selama 10 tahun dan kenaikan perak purata 48% setahun berdasarkan pada kenaikan 484% selama 10 tahun.(sumber www.kitco.com)

Berminat untuk membeli dan menjadi dealer boleh hubungi saya di 017-5327618 @ BBM Pin:272C362B. :D

0 ulasan:

Comments
0 Comments

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...