Selasa, 12 Jun 2012

Posting Pertama Saya

Assalamualaikum Semua..hari ini saya mencuba membuat satu blog bagi memudahkan maklumat-maklumat berkaitan emas disiarkan secara online...saya mula bermain dengan emas fizikal sejak tahun lepas lagi..yang mana saya bermula dengan satu dinar sahaja..pada mulanya tujuan saya adalah untuk menyimpannya sahaja untuk masa akan datang..akan tetapi apabila berpeluang menyimpan dan berjual beli emas public gold ini secara automatik saya rasa ianya sebagai income pasif saya secara tak langsung setiap bulan..jadi nak taknak saya terlibat juga dalam urusan jual beli emas yang amat menyeronokkan dan menambahkan pendapatan sampingan..justeru itu saya mengajak anda semua untuk terus bersama saya dan public gold dalam mengorak langkah memajukan diri sendiri dengan menyimpan emas dan perak..walaupun dalam kuantiti yang kecil dan semampu kita..sekiranya anda berminat boleh terus hubungi saya di talian 017-5327618 untuk pertanyaan lanjut pembelian mahupun pelaburan.Sekian terima kasih :D

0 ulasan:

Comments
0 Comments

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...