Rabu, 13 Jun 2012

kenaikan harga emas lagi

assalamualaikum kepada semua pembaca blog dbayu emas...hari ini saya nak kongsikan rasa teruja saya sebab emas naik lagi hehehe...tapi dalam masa yang sama saya berasa amat sedih kerana tentunya kenaikan harga emas orang ramai tak mahu beli lagi kerana nak tunggu harga turun...pada mulanya dulu saya juga beranggapan macam tu tetapi lama kelamaan saya berasa macam buang masa pulak sebab nak tunggu harga jatuh kononnya baru nak beli emas..tapi lama-kelamaan harga emas terus naik dan tak tunggu kita lagi..jadi nasihat saya jika anda nak beli emas..terus beli sahaja jangan buang masa lagi kerana kononnya ingin menunggu penurunan harga emas baru nak beli..sedangkan harga emas dah jauh meninggalkan kita...jika sekiranya ada duit pergi beli sahaja jangan nak tunggu harga turun sikitlah harga murah sikitlah kalau macam tu anda buat maka anda sudah ketinggalan..ok setakat ini dulu semoga kita berjumpa lagi :D

0 ulasan:

Comments
0 Comments

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...